رویه های بازگرداندن کالا

۷ روز ضمـانت بازگشـت کالا

به طـور کلـی تمام محصـولاتی که در بازار قطعات روشنایی به فروش میرسند دارای ضمـانت نامه اصلی از شرکت های معتبـر می باشد، با این حال در جهت رضـایت مشتـریان عزیز طرح ” ۷ روز ضمانت بازگشت کالا ” با توجه به چـارچوب و قوانیـن خدمـات پس از فروش که در ادامه به صـورت کامل شـرح داده می شود، قـابل اجـرا می باشد:

بدینوسیـله تمامی مشتریـان گرامی با آسودگی بیشتر، می توانند محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

لطفـا به این نکتـه دقت داشته باشید که گارانتی شرکت های تولیـد کننده محصولات، به منظور اطمینـان مصرف کننده از سلامتی کالا در بازه زمانی مشخص ارائه می شود.

 

شرایط بازگشت کالا دربازار قطعات روشنایی:

کالا دارای اشکال فنی باشد
دراین صورت می بایست در مدت ۷ روز، اشکـال و ایراد کالا را به بازار قطعات روشنایی اعلام نمایید.(کالا درب فروشگاه تحویل گرفته می شود ، در صورتی که مشتری با پیک یا هر طریقه دیگری ارسال نماید هزینه ارسال و بازگشت کالا به عهده خودشان می باشد)

مغایرت کالا با کالای خریداری شده
در صورت مغـایرت کـالا با کـالای خریـداری شده، چنانچـه پک و پلمپ کالا به هیچ عنوان باز نشده باشد مورد تایید است و می بایست حداکثـر ۲۴ سـاعت پس از تحـویل گرفتن کالا توسط خریدار، اعلام گردد. در صورت روز تعطیل می بایست در اولین روز کاری تا ساعت ۱۲ ظهر اعلام گردد ، در این صورت تمامی هزینه های ارسال و برگشت به عهده فروشگاه خواهد بود. و اما اگر کالا باز شود تحت هیچ شرایطی برگشت امکان پذیر نخواهد بود .

مدت زمان استفاده از شرایط بازگشت کالا
هفت روز ضمانت بازگشت کالا، از تاریخ دریافت کالا توسط مشتری محاسبه می شود. البته در صورتی که آن کالا دچار کاهش قیمت نشده باشد ، در این صورت بازگشت کالا وجود نخواهد داشت .

* در کلیه موارد می بایست، تمامی شرایط مندرج در کارت گارانتی و شرایط گارانتی شرکت گارانتی دهنده برقرار باشد، چنانچه هر یک از شرایط گارانتی نقض شده باشد، امکـان تعویض وجود نخواهد داشت.

بررسی عیوب و مشکلات کالا توسط کارشناسان

کارشناسان خدمات پس از فروش بازار قطعات روشنایی ایـرادهای اعلام شده توسط مشتـری را بررسی کرده و نتیجه را ظرف مدت ۲۴ ساعت به مشتری اعلام می کنند. در صورت خرابی محصول امکان بازگشت وجه و تعویض به انتخاب مشتری وجود دارد.

امکـان بازگشت وجه یا تعویض کالا، قبل از بررسی و کنترل توسط کارشناسان بخش فنی وجود ندارد.

خریداران می بایست قبل از ارسـال کالای معیوب با شماره تمـاس گارانتی محصول خریداری شده، که به صورت کارت یا هولوگرام می باشد تماس گرفته و مشکل را شرح دهند تا در صورت امکان، کارشناسان فنی مشکل را برطرف یا جهت ارسال کالا به گارانتی آنها را راهنمایی کنند. چنانچه پیش از تماس با شرکت ارائه دهنده گارانتی محصول و هماهنگی با بازار قطعات روشنایی کالای خریداری شده بازگشت داده شود، در صورت سالم بودن محصول هزینه دریافت و ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

کالاهای غیر قابل تعویض


امکان بازگشت ال ای دی های خارج شده از بسته بندی وجود ندارد.

کالاهایی که کارتن و جعبه اصلی کالا پاره یا مخدوش شده باشد و یا گارانتی آن مخدوش شده باشد، غیر قابل تعویض می باشد.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا، امکـان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

نقض هر یک از شرایط مندرج بر روی یا شرایط شرکت گارانتی دهنده، امکـان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

نحوه محاسبه هزینه بازگشت هزینه ارسال محصول


هر گونه بازگشت و یا تعویض و یا گارانتی و تنظیماتی که از سوی فروشگاه نیاز به انجام باشد . کالا درب فروشگاه تحویل گرفته می شود ، در صورتی که مشتری با پیک یا هر طریقه دیگری ارسال و بازگشت کالا نماید هزینه ارسال به عهده خودشان می باشد .